10.2 Yama Notları

Vadi'nin Alametinin bile zayıflatıldığı 10.2 Yama Notları geldi!

Merhaba sihirdarlar! Zayıflatmaların, güçlendirmelerin ve hataların giderildiği 10.2 yama notları geldi! Fazla dil dökmeden sabırsızlıkla bu yama notuna geçmek istiyorum.

Şampiyonlar

Aphelios

Calibrum’un normal saldırı işaret hasarı artık sabit; Calibrum Q’sunun bekleme süresi arttı. Crescendum’un oluşturduğu kopya çakramlar, ilkinin ardından daha az hasar veriyor. Severum’un Kıyım hasar oranı azaldı.

Nişancı Tüfeği, Calibrum

Normal Saldırı İşareti Hasarı: 1-9. seviyelerde 20/25/30/35/40 (+0,3 İlave Saldırı Gücü)  15 (+0,2 İlave Saldırı Gücü)
Q Bekleme Süresi: 1-9. seviyelerde 9/8,25/7,5/6,75/6 saniye  1-9. seviyelerde 10/9,5/9/8,5/8 saniye

Çakram, Crescendum

Normal Saldırı Hasarı: %130-264 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram)  %130-223 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram)

Tırpan Tabanca, Severum

Q Hasarı: 1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,35 İlave Saldırı Gücü)  1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,3 İlave Saldırı Gücü)

Draven

R’nin hasar oranı artık sabit değil.

R – Ölüm Pervanesi

Hasar: 175/275/375 (+1,1 İlave Saldırı Gücü)  175/275/375 (+1,1/1,3/1,5 İlave Saldırı Gücü)

Jinx

Pasifin ilave hareket hızı artık destansı canavarlar için de geçerli.

Pasif – Ay Çok Heyecanlı!

İlave Hareket Hızı: Jinx’in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler veya inhibitörler 3 saniye içinde katledilir veya yıkılırsa Jinx ilave hareket hızı kazanır.  Jinx’in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler, inhibitörler veya destansı canavarlar 3 saniye içinde takımı tarafından katledilir, yıkılır veya kesilirse Jinx ilave hareket hızı kazanır.

Karma

Q ve W’nun taban hasarı arttı.

Q – İçindeki Alev

Taban Hasar: 80/125/170/215/260  90/135/180/225/270

W – Değişmez Karar

Taban Hasar: 30/55/80/105/130  40/65/90/115/140

Lulu

Taban zırh ve saldırı gücü yuvarlandı. E’nin bekleme süresi azaldı.

Taban nitelikler

Zırh: 28,22  29
Saldırı Gücü: 46,368  47

E – Yetiş, Pix!

Bekleme Süresi: 10 saniye  8 saniye

Nautilus

Q’nun taban hasarı azaldı.

Q – Demir At

Taban Hasar: 80/130/180/230/280  70/115/160/205/250

Qiyana

W’nun pasifinin saldırı hızı artık sabit değil.

W – Diyarın Hâkimi

Pasif Saldırı Hızı: %20  %5/10/15/20/25

Sona

E’nin kendine sağladığı hareket hızı artık sabit ve arttı.

E – Sürat Şarkısı

Kendine Sağladığı Hareket Hızı: %10/11/12/13/14% (100 Yetenek Gücü başına +0,03)  %25 (100 Yetenek Gücü başına +0,04)

Thresh

10.1’de gelen görsel efekt güncellemesine ek değişiklikler.

Q – Ölüm Cezası

Görsel Efektler: Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi kostümlerine Q genişlik göstergeleri eklendi.
Giderilen Hata: Pulsefire Thresh, yeni Q kullanım efektini artık doğru biçimde oynatıyor.

E – Derisini Yüz

Görsel Efektler: Tüm kostümlere yeni bir hızlı kullanım göstergesi eklendi.
Pulsefire Thresh Görsel Efektleri: Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi’nin E’sine diğer kostümleriyle uyumlu olması için halkalar eklendi.

Trundle

W’nun hareket hızı arttı. E’nin yavaşlatması arttı.

W – Donmuş Krallık

Hareket Hızı: %20/25/30/35/40  %30/35/40/45/50

E – Buzdan Sütun

Yavaşlatma: %15/25/35/45/55  %20/30/40/50/60

Viktor

Pasifinin mana hatası giderildi.

Pasif – Evrimin İhtişamı

Giderilen Hata: Viktor oyunun erken safhalarında Prototip Sihir Çekirdeği’ni geliştirdiğinde artık önemli miktarda mana kaybetmiyor.

Ziggs

Q’nun taban hasarı arttı. W artık rakipleri daha geriye savuruyor. E’nin yavaşlatması arttı.

Q – Seksek Bomba

Hasar: 75/120/165/210/255  85/130/175/220/265

W – Patlayıcı Lokumu

Geri Savurma Mesafesi: 400  500

E – Sihirmayın Tarlası

Yavaşlatma: %20/25/30/35/40  %30/35/40/45/50

Eşyalar

Çeviklik Pelerini

Kritik Vuruş İhtimali: %25 %20

Donmuş Yürek

Zırh: 100 110

Fırtınabiçen

Toplam Saldırı Gücü: 55  50
Giderilen Görsel Efekt Hatası: Fırtınabiçen’in Enerji Dolu görsel efekti, artık Savaş Sisi’nin içinde görünmüyor.

Vadi’nin Alameti

Taban nitelikler

Can: 5500 (6-12. seviyelerde 8250-16.500)  4750 (6-12. seviyelerde 7125-14.250)

Giderilen Hatalar

  • Hedef aynı anda hem kapana bastığında hem de ağa yakalandığında, Caitlyn artık rakibin yanındayken saldırı hareketi yaparak ilave Tam Kafadan atışı gerçekleştiremiyor.
  • Caitlyn kitle kontrolü altındayken artık saldırı hareketi kullanarak kapana basmış veya ağa yakalanmış hedeflere saldıramıyor.
  • Braum artık Kadim Ejderha’nın alev topunu E – Kapı Gibi ile engellediğinde koruduğu takım arkadaşı yerine kendisi katledilmiyor.
  • W – Yordle Kapanı yeteneğinin ardından Q – Piltover Silahı kullanıldığında Caitlyn’in normal saldırıları artık geçici süreliğine yavaşlamıyor.
  • Sylas aynı hedefe E2 – Firar isabet ettirdiğinde W – Kral Katili yeteneği artık doğru biçimde bekleme süresine giriyor, hasar veriyor ve onu iyileştiriyor.
  • Sylas 10.1 değişiklikleri sonrasında, çaldığı bir ultiyi kullandıktan sonra E2 – Firar ve ardından da Q – Kırbaç Zincir kullanmasını engellemeyen hata giderildi.
  • Miss Fortune’un normal saldırıları artık üç Pasif – Şıpsevdi yükü tükettikten sonra Nami’nin E – Dalga Çağıran’ın Hediyesi yeteneğinden ilave hasar uygulamaya devam etmiyor.
  • Yadigâr Kalkan, Hayalet Orak, Çelik Omuzluk ve Büyü Hırsızının Marifeti eşyalarının totemleri artık görüş menzili göstergelerini doğru biçimde gösteriyor.
  • Lux’ın E – Işık Patlaması yeteneği artık menzilinin dışındaki bölgeleri de açığa çıkarmıyor.
  • Prototip: Heptaş’ın sağladığı Yırtıcı, kullanıcının çizmelerini geliştirip geliştirmediğine bakılmaksızın artık doğru bekleme süresine sahip.
  • Garen’in Q – Amansız Hücum yeteneği artık büyü kalkanına sahip şampiyonlar tarafından engellenemiyor.
  • Cassiopeia E – İkiz Diş yeteneğini büyük canavarlar üstünde kullandığında artık doğru miktarda iyileşiyor.
  • E – Shunpo yeteneğiyle bir hedefi katletmek artık Katarina’nın hareket etmesini birkaç saniyeliğine engellemiyor.
  • Darius’un R – Noxus Giyotini yeteneğinin azami hasarı artık her zaman Pasif – Noxus Kudreti yeteneğini hesaba katıyor, sadece pasifi etkinken değil.
  • Şampiyonlar artık menzilleri dışındaki bir rakip üstünde hedef alınabilen sihirdar büyüleri (Çarp, Tutuştur, Bitkinlik gibi) kullanarak, hareketi kısıtlayan kitle kontrolü etkilerini (Kışkırtma, Kaçış, Ayartma gibi) yok sayamıyor.
  • Q – Kemik Zıpkın yeteneğini kullanmak artık Pyke’ın hareket etmesini birkaç saniyeliğine engellemiyor.
  • Çeşitli şampiyonların yetenekleri artık görüş alanları dışında kullanıldığında Savaş Sisi’nin içinden görünmüyor veya duyulmuyor.
  • Bir destek eşyasının hedefini tamamladıktan sonra o eşyayı satıp başka bir destek eşyası aldığınızda, ikinci eşyanın görevi artık otomatik olarak tamamlanmıyor.
DAHA FAZLA
Ashe, Ayaz Okçu – Hikaye